dalam seminggu aku belajar dslr ni,,aku langsung takde perubahan..dr segi pengetahuan mahupun skills..specification camera sendiri pon tak tau lagi..website ini,,website itu apa yang aku tau?amek-amek camtu je lah..bangang-bangang lagi aku masa tu..pakai Program mode (P) lagi masa tu..manual focus pon tah meraban aku carik tak jumpe-jumpe..ade gak try pakai manual mode,,habes!!golap!!torang!! abes sume aku ghedah..sampai la aku terjumpe satu website ni Alphanatics.com yakni website forum untuk penguna Sony Dslr..kat sane aku terjumpe Ezani,Daus,Acut..kat aku terjumpe daus dulu..ade putrajaya outing katanya..aku tny2,,pastu die cakap PM ezani..kat situ la baru aku tau private message,,forum,,quote dan sebagainye..terkial2 gak aku main forum mase tu..alah budak baru nak up la katekan..bla bla bla yada yada yada pergi lah aku ke putrajaya dengan Ezani dgn seroang brader ni yang tak dikenali..amboi!hebat-hebat belake semuanya!jadi segan aku kejap..aih!macam la tataw yg aku ni pemalu..HEHEH..sesampai di sana tercirit aku pegang camera n tripod tu..SEGAN!! Ezani ni pulak jenis yang tak kedekut ilmu..lagi best la aku beromen dengan camera aku..HAHAH..

safwan : alamak,,ni camner plak ni (dgn suare yang perlahan)

ezani : (pandang aku) camni safwan yang ni sebenarnye…bla bla bla

safwan : erk.ah sudah..ape bnd plak bnd ni????

ezani : yang ni………………

safwan : pastu yang ini?  itu? ini itu ini itu??

ezani : haaa yang ini kau kene tau…

safwan : eh ye ke?

ezani :  %^#^%@**^

(sampai la ezani bosan menhajar lalu buat hal masing-masing) HAHAH!

tengs ezani..tanpa anda siapa lah saya! wor~

ni ade sikit gamba yg aku snap mase tu..antaranya

