Dah sekian lama menunggu sampai nk patah tengkuk aku ni ha,,,at last dapat jugak aku merase pgg camera besar yg sering orang sebut-sebut..

orang 1 : psst pst!camera apo yang die pogang tu??bosar bonar!

orang 2 : ha tulah kau,,ketinggalan zaman..ape kau tau?g terminal1  karoake..kalau tak karoake pon orang lain yg karoake ko..tu lah dipanggil camera besar..besar kan camera die besar kan besar kan??kan kan kan?

orang 1 : ha ah dok..balik anjing mau berbuih mulut..

bla bla bla yada yada yada (dorg pon balik mak dah pggl,,senja)

sebelum aku dapat camera ni lagi aku dah minat n photography..lain dengan kawan-kawan kat kampung ni yang perabiskan dwet semata puas mata memandang moto dorg..tuka ni tuka tu (aku ni kalau moto tataw sgt..tp kalau rider,,ha ni jaguh kampung!) hehe..sebelum ni aku pakai camera nikon S210 PnS je..dr situ aku main dengan composition dan angle..sampai la satu hari ni..wedding abang aku dah dekat..so dorg yo yo an lah cakap nak belikan satu ‘camera besar’ tu untuk aku jadi 2nd photographer (dorg tataw aku kene basuh pinggan time kenduri tu) LOL!. so beli lah satu nak dipendekkan cerita..Sony DSLR s200 name die..agak pening seller tu n aku..boleh kate sume function camera tu aku tanye..HAHAH! ni ade sikit gamba untuk ditatap lagi..ENJOY!

p/s : camera ni adalah ehsan dari Haslinda Abd Kadir (sakit perut) kerana mengeluarkan dwet beliau membeli camera ini HEHE trimas!