pagi-pagi lagi aku da bangun da..camera punye pasal aku tak tido lena (lena tak lena mimpi la gak aku). tak penah-penah aku bangun awal,,haaa amek kau!kol 8 aku bgn pagi tu..tido bawak camera tu..hahah!dasat anak Kadir nih..bangun-bangun je teros capai camera dan blah dr tilam capang aku..aku snap tu,,snap ni,,ayah aku,,mak aku,,kucing dan sebagainya..aku tuka lens lah,,bukak ini lah itu lah..haaizz..kalau diteruskan mau rabak ni sok..alah budak baru nak UP,,ape ade kesah??pening pada mulanya..dengan lens yang aku bukak pastu tak reti nak pasang,,button2 tu,,fuh setting die jgn cakap ah..merah mate aku mencarik!mule-mule lagi dah berlagak cam da tau pakai camera tu..gamba lalat ngah tido kat daun aku g snap..HAHAH!mmg tesion ah lalat tu..beliau pon blah memblahkan diri g somewhere yg lagi syiok..pastu aku amek lak gambar daun ke hape tah,,blur..itu jam aku tak nafikan sebagai seorang newbie,,BABI LAH CAMERA NI!!SIOT LA!!NYESAL AKU BELI SONY!!APE YANG ROSAK NI CIBAI!! ~~ aiyaaa..manyak sengal woo wa zaman muda-muda..tp skang Alhamdulillah lah aku da dapat establishkan skill aku (waah!!aku ade skill ke?bangang je aku tgk) HAHAH!