Semalam la aku join the club Kevitos(sebuah club photography seremban) buat light trail kat bandar seremban..aku yang dr Linggi ni jugak bersemanagat nk datang..alah budak baru nk UP lah kan..biase ler =.=”  Bergerak dalam pukul 7.50 p.m sampai kol 8.20 p.m..laju jugak tu aku bawak..kalau orang biase bawak sampai dalm kol lebih kurang 8.40 camtu..kire aku ni orang tak biase ah..HAHAH!!dengan bebekalkan motosikal Honda 125S cover set kaler putih,,aku pon memecut laju..PREENG!!!abes semua aku potong..semua kete terbelah 2..HEHEsampai sane orang da ramai..pandang aku badi je..ah sudah..then aku cakap la NAK GADOH CAKAP!!INGAT AKU TAKOT KE?!(hehe gile kau nk cakap camtu,,aku yg lunyai kang).aku diam je sambil park motor aku kat dataran seremban tu…semua da pasang tripod,,pacak camera..fuh laki pompuan semua ade..camera semua hebat2 nampaknye..aku pon terus memasang tripod dan camera dan berdiri macam orang best..aku dgn ezani dgn daus dealed nak jumpe kat sane..oke dah jumpe pergi la korang nak pegi mane asalkan shoot korang cun..jgn tershoot orang beromen dah ah..kat dataran tu bersepah orang dating..kalau jais dtg collect mau dapat sebakul..HAHAH! jalan punye jalan punye jalan sampai la kat tempat berkumpul tadi..aku yang tengah duduk(camera atas riba) ni tetibe ade satu kepale ni cakap OKE!DGR SINI PRESIDENT CLUB NAK CAKAP SIKIT!! aku pon bgn la..tetibe KETAK!!DUSH DUSH!! WWAAARRGH!! apahal?? apasal ni wan??CAMERA AKU JATUH SIOT!!huuu~~agak kecewa ah sebab camera yang aku jage selame ni boleh jatuh cmtu skali..atas lantai babe,,kalau rumput ade sory lagi..palat kat memang tak dapat dibendung lagi lah aku cakap kau..ralat giler!aku igt aku tgh pgg tali camera..rupenye aku pegang tali beg camera..wtf la aku cakap..orang sebelah menyebelah terkejut dan berkata ‘isk,,adooiii'(simpati la kot).aku tny daus camner??die cakap boleh anta servis..aku tny ezani pulak camner??die cakap sensitif,,kalau rosak kene anta kedai..ah kalau boleh abes semua orang aku nk tanyakan..gabra bukan kepalang lagi aku mase tu..boleh gugur semua bulu kaki aku kalau teruskan kegabraan aku tu..ni esok Ezani ajak pegi putrajaya plak shoot sane..kali ni tah mane lah camera aku jatuh lagi agaknya..dalam tasik kot~~~~ haizz =.=”