Vodpod videos no longer available.
 

more about “Muse – uprising“, posted with vodpod

 

tengkuk ni tak gak elok2..aku tak tau ape punce die sampai tengkuk ni rase lenguh giler tiap saat..kalau macam duduk biase depan komputer ni mule la sakit sampai ke kepale..kadang2 sampai nak masuk otak(ah tipu la tu wan oi). nak kene tongkat kepale ni or baring kejap,,baru die nak kurang sikit..tapi kan,,bnd ni aku dah rase lame dah..sebelum aku cuti sem lagi dah aku ease camni..tapi sakit tu datang bile aku bawak beg2 yang berat..memang sebelum ni aku tak macam tu..senang cerita,,akhir2 ini lah..sampai la ke hari ni,,sakit tu terbawak2..sedangkan aku yang tak berdosa lagi tak bersalah ni yang tgh duduk diam2 kat atas kerusi ni menghadap komputer laaaaa die nak serang..kenape SAKIT OI! KENAPE KAU SERANG AKU?!! dah nak sakit kann??nak buat macam mane?? cuti sem dak lame lagi nak habes..lenguh la tangan aku nak menongkat kepale dalam kelas yang dah sememangnye berat lagi kusut ni..memang kena lah dengan title blog aku nih..haizz~~ =.=”