pheww..tahun baru,,sem baru,,tempat tinggal baru,,suasana baru (pakaian lame je lah,,rotate dengan kengkawan..arini pakai si A punye..sok pakai B punye,,lepas tu C D E dan seterusnya..dan camtu jugak A B C D E pakai baju aku dan rotate..skang aku dah masuk sem 2 (senior dah aku),kat poli ni rase ade satu macam perasaan lah..tataw lah ape dan kenape..maybe nak carik keserasian jadi pelajar luar (aku dah tak hostel dah) kot??

dalam rumah aku ade 7 orang makhluk asing mahupun makhluk halus..ia terdiri drpd AKU,,didi,,john,,apis,,tommy,,amal dan panjang..sume2 ni satu kelas..happy je dok dengan dorg ni..tp duet keluar macam air lah kan..nak buat macam mane dah dok luar..kejap kate nak jamming,,karoake,,snooker..pheww~~

duet PTPTN tak masuk lagi..mampos aku nk bayar dwet sewa umah camner??arrrghhh!! kusut kusuuutt~~ dah la aku ade special case n poli nih..adoii..akum kene selesaikan segera..selagi tak,,selagi tu la hati aku tak senang..haizz~~

eh mase dah abes lah..nnt kalau aku update lagi skali,,aku upload gamba la ek..

salam~