adooiiii!!! dah elok benar snap-snap gamba kat airport,,dalam flight,,pramugari memang tak lepas la kan(wajib tuh). tapi bile da sampai umah,,aku rase ade satu macam perasaan pelik tau..rase macam something tertinggal..mase aku mengaadap pc nih aku terpandang camera gua..KEDEPAP!!aku tepuk dahi aku..SHIT!!cable transfer gamba camera-pc tertinggal kat sane(penang)adesss~~ garu kepale aku da..camner boleh tertinggal plak kat penang tu??adooii~~ kacau la aku cakap..ni time aku nk update blog la aku tersedar yang kepelupaan aku ni terselah..terang-terang yang aku ni pelupa..dah terang bersuluhkan lampu jalan lagi..menyesal tak sudah aku malam ni!!macam mane la aku boleh lupekan bnd tu eh?? mungkin sebab bende tu aku tak selalu usik mase kat sane kot??so minggu ni takleh la aku nk share gamba-gamba dengan korang..so sorry  =(

nak update blog pon tade mood =.=”

so lesson of the season –> jangan jadi tua sebelum tua..