1. apa yang korang akan lakukan bile hujung minggu tiba??

A. keluar makan bersama rakan @ family

B. bersiar-siar bersama yang tersayang etc; wayang,taman,pantai,karoake,McD or mane-mane je

C. tido sepanjang hari apabila tahu bahawa hari ni adalah hari tido sedunia

D. melakukan kerja-kerja yang dah tentu berlambak,,kucing tumbuh ekor lagi satu pon tak tentu boleh siap lagi

E. melakukan kerja yang tak senonoh lagi tak bermoral

F. buat bodoh dan bangang sepanjang hari

G. oh ya jangan lupe tolong ibu di dapur ya kaum hawa =)

soalan : sila jawab soalan di atas dengan penuh berhati-hati..

setelah diamati berkali-kali,,dengan penuh berhati-hati,,aku mendapati yang jawapan aku confirm F!! aiyarrkkk!! sungguh hina jawapan aku..huhhuh~~ E pon kadang-kadang hehe.. tapi dah itu yang aku buat tiap hujung minggu..takleh nak tipu dah..

tade dwet + tade kenderaan = its useless!

ha tu rumus yang aku selalu pakai bile buat matematik pengurusan..salah rumus,,salah semua!!

amat mengjengkelkan bile melihatkan keadaan rumah yang da sememangnye tonggang langang..kalau direnovate rumah ni,,tak kire la tambah dapur ke hall ke jamban kasi besar lobang die ke tambah bilik ke,,keadaan tetap same..kenape aku cakap camtu??cos we are the Buajngs!! HEHE..

alah dah memang orang bujang macamtu nak buat macam mane..takkan nak anta kitorang pegi kursus latihan khas untuk mengemas umah sahaja??fuh agak melampau tu~~
kalau tak bersepah bukan bujang la name die..samada da trasnsexual or salah makan ubat hormon..arrrr

dah la dah la..sakit mate aku memandang keadaan rumah ni..berat mate memandang,,berat lagi tangan nak menegemasnye..AHAKS!!

tengoklah kang kalau aku rajin aku kemas ah rumah ni ha..

salam

lesson of the season : kalau malas sangat nak kemas,,tido je and wish kalau-kalau ade pari-pari datang tolong kemaskan rumah anda =)