29/4 – Sabtu
ke mana kitorang mase ni??we went to Sg.Petani and Tg.Dawai Kedah..Plan Abang Zul semua ni..nak raikan budak-budak die dari sem 6..kitorang pon terlibat sama sebab kitorang ni antara yang agak rapat lah dengan abg Zul ni..dr sem lepas kitorang rapat..asalnya masa nak g Jusco,,tade transport..so call je la mane-mane prebet sapu yang free..then tersangkut plak ngan orang tua ni,,sampai lah skang…die memang baik..tak berkira ape-ape pon..dah la tadi duet minyak makan semua die support..agak rasa segan silu la tadi seketika =.=

masjid Tg.Dawai

us..sem2 + sem6 = sem8

waiter~wheres my food and beverange???

syafiq hamzah a.k.a DiDi

elok benar la tu..alang2 kat hutan,,jom kite merentas desa..hahaha

John + tommy = GAY! hahaha

macam kene ushar plak aku ni gayenye..setan tol la hha!

howdy friend =)

here we are..pantai merdeka yang panas,tapi mata cool je

antara rumah nelayan kat persisiran

pon! pon!

lets me be ur photographer..capturing the momments to be stored!

eh eh abang zul apahal suke sangat??hahaha

apis + john

Mazidul Akmal Sidek ko buat ape??!

ah tangge pon leh jadi lepak..fuckin tired dude!

sugguh kemas rumah cino nih..

so balik tadi semua terus terbongkang..aku je yang stedy lagi ni..mate pacak lagi ha..ape taknye,,minum kopi misai haru-hari..hua hua hua..kopi kopi jugak tapi kalau tak tido, mampos jugak aku kan..sorry cant tell ya detail story..gamba je yang banyak..btw,,thanx for viewing..cheerio =)

lesson of the season : berkurun aku tak update blog,,nah hambek kau berguni gamba aku tabur..hehehe