Sabtu yang lepas berapa hari bulan tah korang kira lah sendiri,,aku dan rakan-rakan satu politeknik lain telah melancarkan satu program iaitu KAMI ADALAH JALANG YANG SUKA MERENDEK KINI DI JB! LOL!

aku,apis,didi,shahqir,amal,panjang,john biase lah budak-budak kelas aku lah..unfortunately,,ade yang tak dapat pergi,,sorry to say lah bro lain kali kite jalan Pangkor lak eh?? eh eh?hehehe..

dengan berbekalkan seratus lebih,,aku enjoy ape yang sempat..semua pon senasib ngan aku,dah lah kurang kasih sayang pastu kurang dwet lak tu..HAHAHAHAH..nak buat macam mane,,dugaan tu..Tuhan nak test tahap kebaran kite..

perjalanan bas mengambil masa selama 4 jam dari Seremban..nak nak lak bas macha yang bawak,,memang berdesup lah perginya.dibantainye berenti kat tgh-tgh highway tu..aku dah lah dok belakang,papahal aku yang kene..geez~

sampai Larkin,panjang jemput aku..aku,Shahqir,Amal dalam satu bas..bas macha gedegang tu lah..nasib tak terbalik..however,apis and didi satu bas dari melaka..

Keretapi FUN..lol seronok bila tgk banyak family dekat atas tu..

audio battlefield..ni semua layan 500amp punye orang..tak pecah jantung aku kalau aku dok lame-lame kat situ,baik blah HAHA

i dont know what this cruise named..tapi dekat-dekat Danga Bay lah

lepak kat SS – Singgah Selalu tengok World Cup..sambil menonton awek-awek yang baru keluar club yang dah tentu-tentu bau tungkik HAAHAHA

Apple + Mint = amin

Hey u! kepala u halang i nak tengok bola secara langsung laaa..mintak nombor kang..erk  -.-

4 bijik petai ni tgh Q nak karoake..tekak masing-masing stock Ameng Spring punye..mane tak sedap kan HAHA

nampak mamat pakai snow cap + glass itam tu? skali die pandai macam Hancock daaa~

chop chop! bola 11kg aku punye! DIDI pakai bola bebudak sudah lah..awak tu dah lah OKU

 from behind,Apis,Shakir and that girl is Sulas..trimas Sulas because willing to accompany us in JB~

kat mana ade kawasan rata,,kat situ jugak aku letak camera buat timing! asyik gamba korang je,,gambar aku bile lagi?? HHAHA

we were at Danga Bay!

Y.Berhormat Dato’ Shahqir Shams mengiringi Pangeran Syafiq Panj’ merasmikan jalan baru untuk pejalan kaki di kawasan Danga Bye Bye..HAHAHA

jage jage wey,,kat tepi tu ade anak buluh betung..

didi a.k.a OL or OT or TK or BG HAHAH

dari kiri John,Amal,didi,panjang and apis..mane shahqir?lol..

Btw,,aku nak ucapkan trimas a lot lah dekat john ngan panjang sebab layan kitorang macam tetamu betol..terharu rasa hati ini tidak dapat ku selindungkan lagi..ohh =(

eh??ehem ehem -.- malu malu HAHA..nasib lah panjang ngan john ade kete..kalau tak abes dwet kat tambang bas jugak lah jawabnya..and trimas jugak lah kat panjang sebabkan kete die la aku dapat exercise berlebihan..kenape ek?? minyak habis!! zzz..bernasib baik sebab lokasi lokasi kitorang kehabisan minyak tu tak jauh dari pum minyak..hadoooiihh~ semua dugaan and pengalaman..dalam setahun 2 maybe korang lupa,tapi kalau bace balik bnd ni,,sure tergelak sorang-sorang punye..dengan selipar aku putus..terusss~ ape pon tak boleh..

banyak tempat best dorang bawak kat Jb tu..like hutan bandar,city square,singgah selalu,plaza angsana,danga bay,gerai lorong,bazar segget and many more..kalau korang tak bawak kitorang,myb sampai skang kitorang tak jumpe tempat-tempat tu..trimas again

p/s : lain kali bawak dwet lebih sikit..kan dah huru hara kat sana..hahahah..learn from the past!