entry kali ni aku nak post kan pre-wedding 2 sahabat ni..tengok nama macam laki laki kan?? tapi memang laki pon! HAHA! actually dorang ni bukan lah nak berkahwin tapi nak bertunang je dulu~ HAAHAH! lantak lah ko hafiz & azim..
ye la ye lah aku nak cerita la yang sebenarnya..masa raya yang lepas, dorang 2 individu ni datang ke rumah aku untuk beraya..dalam pada tu dorang ajak ke PD nak raya rumah kengkawan ke,cikgu ke..tapi misi gagal sebab dorang semua takde dekat rumah..so si apis ni boleh pulak ajak ke Seremban nak jamming katanye..orait i said! dah lah studio cam gampang!! tapi harga sama je mahal..macam haram..eh kalau aku tau, baik aku g main caklempong lah lagi baik..

sweet kan diorang?? sama padan..macam pinang disalah belah..aku harap korang bahagia sampai ke anak cucu cicit pon takpe..haha!