Referred to the title above, what do u expect?
ya ya ya ya kawan aku melangsungkan perkahwinan beliau pada 21hb Dis yang lepas..
yes thats it..nampak Linggi,ingat aku..why liao lor? Sebab aku kan duduk kat Linggi..maka rakan sekampung aku ni yang jugak brader sini (Pergh!) menamatkan zaman bujangnya dengan mengikat talian persaudaraan yang halal lagi sah dengan si isteri yang berasal dari Senawang..sama comel..nak tengok? sat lagi tengok gambar.

si Qayyum ni dulunye memang budak-budak sini jugak,tapi sejak dah berkerjaya ni,merantau lah beliau ke sana ke sini..dulu kalau dengan bebudak baya daya berkumpul kat kampung ni,memang terbalik kampung ni..zaman diorang memang seronok..daring je nak buat ape-ape pon..

meriah sebenarnya majlis ni..ramai orang kampung turun tolong merewang, kengkawan si Qayyum ni lagi..awek-awek itu dah menjadi satu kewajiban dan sinonim dekat majlis-majlis seperti ini..tapi aku buat bodo je,sebab dorang tak pakai G-String..BAAAHAHAHA!! (kadang-kadang kena open mided sikit). thats all for now,regards =)