Howdy bloggers and viewers..pheww,, its been a month i didnt make any update on this blog..busy lah tuan..sorry arr..ape?? nak gado?? baca entry ni dulu then baru boleh gado okay?

8hb Jumaat – Dengan tak semena-mena,tah apahal angin abang aku hari tu,tiba-tiba je ajak ke A’Famosa Safari berlokasi dekat Ayer keroh Melaka..then tak pasal-pasal aku pulak yang kene blame lambat siap..dah kau buat announce tiba-tiba buat ape? hambek kau tunggu la aku bersiap..dah lah timing aku siap line-line DatinRosmah gitu..gomar lagi,padan muko..

cuaca panas betul..yang putih jadi hitam,yang hitam bertambah hitam!! lantak ko lah siapa suruh tak bawak payung..kok rambut tu lebar macam payung takpe jugak..and jugak hujan renyai-renyai tapi tak lama,2 minit je..hujan melaka memang suka main-main..

Safari ni lebih kurang dengan Zoo lah tapi yang specialnya just Safari ni macam kita merayau and masuk dalam dunia hewan-hewan liar and study pasal habits diorang..kalau nak dibandingkan Zoo lagi banyak jenis hewan,dari lalat hingga lah ke harimau bintang..

macam suami beristerikan 2 bini..cayalah!

budak 2 orang ni awal-awal lagi dah buat muke bosan..dah masuk safari,harimau pon nak diterkamnye!

sorry lah bro..gua memang degil..

Q-Lane yang macam litar go-kart Watehel! menyusahkan betol..

budak ni………..exited dalam diam..

ini kambing..

the most sexy-bird-family in the world..jalan berlenggang giler,,eh Amelina Dangdut pon tak macam ni punya gaya lah~

harimau tengah berenang katak..

eh suke pulak si linda ni..disedut dalam belalai tu kang,langsung tak payah..
(gajah tu yang lagi suka sbenarnya..free-free dapat ringan-ringan n akak aku..pervert u elephant~ demmit!)

hanya berbekalkan kit lens je,aku survive jugak untuk amek gamba hewan-hewan ni..hilang 74.72% mood untuk aku amek gamba sebab lens kesayangan aku rosak,yakni telephoto zoom lens..things happen,what else i can do meyh?sial sial kan je lah lens tu,nama manufacturer pon kene sial.tapi manager la yang paling sial..

p/s : okay sekarang dah boleh gado..